czwartek, 2 października 2014

Wrześniowe sew along - dowolny patchwork


We wrześniu w Szczecin Szyje postanowiłyśmy uszyć dowolny patchwork. Ucieszyłam sie z wyboru grupy, gdyż chodził za mną pomysł na poduszkę. Tym razem retro - foto. Jakiś czas temu kupiłam kawałek fajnej tkaniny, drukowanej w stare aparaty fotograficzne i gdy tylko ją zobaczyłam, to w głowie powstała poduszka w kwadraty. 
A potem powstała ona na maszynie. 

W październiku będziemy szyły dowolną ozdobę świąteczną, chyba znów będę poduszki popełniać. W głowie mam całą serię światecznych motywów, ale lista z rzeczami do zrobienia jest dłuuuga, więc nie wiem ile zrealizuję z tych planów. 
Najbliższy plan, to niedziela 5.10. - warsztaty Szczecin Szyje z szycia aplikacji. A tego bardzo potrzebuję. Oj bardzo!

A poduszka wygląda tak:


1 komentarz:

  1. Poduszka wyszła super :) nie mogę doczekać się aplikacji i mojej nowej torby :P

    OdpowiedzUsuń