poniedziałek, 15 września 2014

Tydzień szycia dzieciom

Właśnie zakończył się, organizowany przez Paulę Tydzień Szycia Dzieciom. Akcja na facebooku. 
 zmobilizowała mnie on do dokończenia koszyczka do samochodu [wzór Mollie potrafi 3/2014] - dokonałam w nim kilku modyfikacji, ponieważ maszyna mi zastrajkowała i nie szyła takiej grubości materiału - musiałam troszkę poszyć ręcznie, uszycia osłonki nr 2 na pas do samochodu dla Artura, chustki pod szyję dla Filipa i kostek sensorycznych dla trojaczków.
Plany były większe, przede wszystkim chciałam uszyć spodnie do nie-wchodzenia na sofę. Zastanawiałam sie ostatnio po co ludzie szyją/kupują dzieciom tzw. aladynki, aż mnie oświeciła koleżanka, że w takich spodniach dziecko nie daje rady wejść np na sofę, u nas byłoby to zbawienne, Filip potrafi wejść na parapet. Nie ukrywam, że już mam pewnie z 5 lat życia mniej, ze stresu.

Plany planami, ale strajk maszyny, a co gorsza podstępne choróbsko spowodowały zmniejszenie normy.

Wykorzystałam w moich uszytkach sporo minky - to ten niebieski materiał, mięciutki, milutki - znalazł sie on zarówno w osłonce na pas, w chustce pod szyję jak i w kostkach. Kostki dodatkowo są uszyte także ze sztruksu [fioletowego] i kolorowej bawełny. 

Chustka jest zapinana na mięciutki rzep, jest dwustronna - z jednej strony minky, z drugiej bawełna w kotki i myszki.
Powoli dojrzewam też do kupna aparatu, ten którego używam zapisuje ostatnio co drugie zdjęcie, a co 1,5 minuty sam sie wyłącza. Powoduje to we mnie niezłą frustrację.


TSD ma jeszcze jeden sympatyczny aspekt: "rozdawajkę" :D - pierwsze zdjęcie:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz