środa, 11 czerwca 2014

Sew Along letnia bluzka

Podpasował mi temat czerwcowego SewAlong. Dziewczyny ustaliły, że będzie szycie letnich bluzek w dowolnym fasonie. Nosiłam się z tym zamiarem już jakiś czas, więc zbiorowe postanowienie tylko mnie zmotywowało.


Przeszukałam więc Burdy i znalazłam bluzkę ze skrzyżowanymi z przodu ramiączkami.
Miałam świetny materiał [kupiony na torbę] z B-craft.

Zabrałam się za odrysowanie wykroju, Filip spał. Potem wycięłam materiał. Filip spał. Potem zszyłam materiał. Filip się obudził. Bluzka była niemal gotowa. Następnego dnia jedynie doszyłam zatrzaski i gotowe.
No i czego się nauczyłam? Po pierwsze należy się zmierzyć przed wybraniem rozmiaru. Bluzka jest dobra na styk, 5 g więcej i nie wejdę. Po drugie jak jest napisane, żeby zrobić bluzkę z dżerseju, to bawełniane płótno nie jest dobrą alternatywą. Muszę jeszcze pokombinować i podszyć z tyłu ramiączka, bo się dziwnie wywijają.
No i bluzka, choć jestem z niej zadowolona, ma jedną wadę - w tym fasonie nie da się karmić.
Będzie czekać na przyszły rok.





3 komentarze:

  1. Ten wzór świetnie do ciebie pasuje, szkoda, że to nie dżersej ;) Bluzka super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Karolina :D
    mam jeszcze trochę tego materiału i zatanawiam sie czy tego topu z odkrytymi plecami nie zrobić, bo materiał jest naprawdę świetny. Do tego fasonu niekoniecznie, ale na letnie rzeczy jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło całkiem nieźle jak na nie-dżersej - fajny materiał, ciekawy wzór. Szkoda że będziesz nosiła dopiero za rok :-)

    OdpowiedzUsuń